9 Mayıs 2013 Perşembe


Slm, adım Eda, kumral saçlı, uzun boylu ve ateşli bir kızım. Size 1 yıl evvel gerçekleşmiş olan sek shikayemi anlatacağım. 18 yaşındaydım dershaneye gidiyordum orda bi çocuk vardı çok arsız bir tipti kızların orasına burasına bakardı ama çok etkileyiciydi. Ne zaman beni görse bacaklarımı süzerdi. Aynı sınıflarda değildik. Dershane zili çaldı ve yaşıtlarım sınıfları boşalttılar. Ben onunla kantinde karşılaşım yemek alırken. O da yemek aldı ve aynı masaya oturduk. Yemek yerken birkaç dakika sonra bacaklarının bacaklarıma sürtündüğünü farkettim. Biraz kafamı eğip baktığımda sikinin demir gibi olduğunu farkettim. Ben de tabi uzun zamandan beridir bayağı bir azmıştım ve onun pantolondan kabarık bir şekilde görülen sikini farkettiğimde azgınlığım 1 kat daha artmıştı. Daha sonra ben sınıfa gidip eşyalarımı toparlayacağım dedim. Sonra arkamı dönüp baktığımda onunda peşimden geldiğini gördüm.
Yanıma geldi ve “Hadi naz yapma” dedi. Ve üstümü sıyırarak memelerime nefesini vurmaya başladı. Çok etkilenmiştim. Hemen ardından kapının önüne bişiyler koyduk her ihtimale karşı. Benim memelerimi emmeye başladı. Daha sonra sikini çıkardı ve beni masaya yatırdı. Her tarafıma sikini sürttü ve göbek bölümlerime, biraz da yüzüme boşaldı. Artık tamamen hazırdık. Amım çok dardır bu yüzden onun yaklaşık 16cm lik sikini içime almakta zorlanırım diye düşündüm ama amım o kadar ıslanmıştıki, bir hamlede hepsini içime aldım. Elimi amıma dokundurduğumda ateş gibi yanıyordu. Zevk sularımda amımdan süzüle süzüle akıyordu. Çok harika bir tonda inlemeye başladım ve o boşalmak üzereydi. Daha sonra hemen çıkart içimden dedim ve ağzıma boşaldı. Garip bir tadı vardı… Üstümü başımı sildim, hemen sonra toparlandık ve dershaneden birşey olmamış gibi çıktık. Her hafta dershanede kalıp ateşli bir şekilde sikişiyoruz.sex hikayesi