9 Mayıs 2013 Perşembe

Ankara’dan Antalya’ya giden otobuste arka siralar da yerimi almistim. Yanima kimse oturmayinca iyice yayilip tablet bilgisayarimdan sorf yapmaya basladim. Az sonra otobusun isiklari sonunce isiklardan farkettim ki tam onumde oturan 40 yaslarindaki adam da  tek basina oturuyor ve benim gibi tabletten internete giriyor. İki koltuk arasindan gizlice bakinca gozlerime inanamadim video acmis grup sexli bir sahneyi izliyordu. Önü iyice kabarmis bir eliyle hafiften onundeki kabarikligi oksuyordu..sonra filmi kapatti msni acti. Ben cok etkilenmistim. Gozumu kararttim daha dikkatli bakip mailini okudum. Kendi tablet bilgisayarimdan msn e ekledim ve beklemeye basladim..az sonra kabul etti beni ve hemen sordu kimsiniz.
Bi sure kim oldugumu soylemedim size hayranim vs diye tansiyonu arttirdim.. sohbetimi begenmis olucak surekli kimsin gercekten sohbet guzel tanisalim diyordu..sonunda dayanamadim ve dedim ki ben 26 yasinda bir gayim oral sexe bayilirim ve sen gercekten hos bi erkeksin eger istersen seni rahatlatabilirim.. ama ben otobusteyim nasil bulusucaz dedi… ben hemen arkanda oturuyorum yanima gelsene dedim.. aniden kafasini cevirdi bi sure oturdu..sanirim cok utandi ve şok oldu.5 dk gecti bende cok utanmaya ve yaptigima pisman olmaya baslamistim ki kalti sessiz herkesin uyudugu otobuste hemen yanima oturdu.. tablet hala elindeydi.. konusmuyor ordan mesaj yazmaya devam ediyordu.. eee geldim simdi ne olacak.. sen sadece sessiz ol dedim ve elimi pantolonunun önüne koydum.
Kabarik ama yumusakti. Fermuarini yavasca actim penisini tasaklarariyla birlikte genis fermuardan disari cikardim. Penisi uzun ve yumusakti daha kalmamis siki bile nasil da buyuktu..egildim ve ucundan baslayarak agzimin icinde emmeye basladim..hizla buyuyor agzima sigmaz hale geliyordu..tasaklarini emmek o iri penisinin basinin ustunde dilimi gezdirmek cok cok zevk veriyordu bana..basimi bastirdi iyice. Bogulacak gibi oldum ama ses cikaramazdim.. o anda patladi..agzimin heryeri döl olmustu. Yutmaktam baskada cagrem yoktuiyice gevseyene kadar agzimdan cikarmadim. Agzimdan cikardigimda ise siki tertemiz olmustu. Böyle ateşli bir sex yapmıstık. Hikayem buraya kadardı. Hadi iyi günler.