9 Mayıs 2013 Perşembe

Merhaba ben Cengiz. 29 yaşındayım. İstanbul’dan gönderiyorum. Sex hikayeleri okumaya 1 haftadır başladım ve hoşumada gidiyor. Ben bir gün Ali adlı arkadaşımla pavyona gittim. Ali çok yaramaz çocuktur. Oradaki hatunlarda belli tabi. Ali’yle sohbet ederken bir tane adam yanımıza geldi ve içki verdi. Adamla sohbet ederken bize hangi hatunları beğendiniz? diye sordu. Ben sustum. Ali ise hemen atlayıp şu hatun bu hatun o hatun diye söyledi. Adam yalnız onlar biraz pahalıdır dedi. Bizim paramız var dedi Ali. Bende Ali saçmalama işimiz gücümüz var dedim. Hem parada almadım yanıma diye fısıldadım Ali’ye. O da olsun ben maaşımı yeni aldım bir miktar paramda var şimdi ben sonra sen dedi. Bende peki iyi bakalım o zaman anlaştık, dedim ve parayı adama uzattık. Adam seçtiğimiz hatunları hazırlatıp küçük bir motele gönderdi. Hatunlargerçekten çok seksilerdi Taş gibilerdi gerçekten.
İçten içe kendimi yiyordum, çok sabırsızlanıyordum ama belli etmiyordum. İri göğüsleri kalçaları , dolgun dudakları ve seksi bakışlarıyla penislerimizi mermer gibi yaptılar. Ali hemen karının üstüne hopladı ve çıkartıp yalatmaya başladı. Bende bir süre Aliyi izledikten sonra karıya zıpladım ve öptüm, öptüm, yaladım, yalattım. Karılar gerçekten harikaydı ve sikiş vakti gelmişti. Ali çoktan karıyla sikişe başlamış ben hala yalatıyordum. Bende dayanamayıp o güzel amını yaladıktan sonra bir güzel siktim, siktim ve siktim. Kadın zevkten ölüyor benide öldürüyordu. Sanırım verdiğimiz paraya değmişti. İlk deneyimim değildi ama grup olarak ilk kez böyle sevişiyordum. Karılar öylesine güzeldiki deliler gibi sokuyor yalıyor emiyordum. O gece hiç bitmesin diye geçiriyordum içimden en sonunda Ali’yle aynı anda karılara öyle bi boşaldıkki. Karıların saçlarından göbek deliklerine kadar her tarafları meni olmuştu. O geceyi unutamadım. Artık haftada bir gelip orada hatunları ayarlayıp sikiyoruz. Sizede tavsiye ederim.